خورشید هنوز یک ستاره است

خورشید هنوز یک ستاره است

نویسنده: نیکولا یون - ترجمه: فاطمه خسروی

برگرفته از کتاب خورشید هنوز یک ستاره است:

نیکولا یون، نویسنده جامائیکایی است که رمان اولش، «همه‌چیز همه‌چیز»، نُه ماه جزو پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده است. رمان دوم این نویسنده، «خورشید هنوز یک ستاره است» همچنان جزو پرفروش‌های نیویورک تایمز و نامزد نهایی جایزه ملی کتاب آمریکا در سال ۲۰۱۶ است. او در جامائیکا به دنیا آمده و هم اکنون با خانواده‌اش در آمریکا سکونت دارد. رمانی‌ است که خواننده را به طرزی عجیب درگیر خود می‌کند. همیشه به نقش آدم‌ها در زندگی یکدیگر اعتقاد داشتم. اینکه چطور عملکرد یک نفر می‌تواند زندگی و آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد بدون آنکه حتی بداند دارد چه می‌کند. و حالا با رمانی روبه‌روییم که در خط‌به‌خط آن می‌توانیم عمیقاً معنای زندگی، عشق، تقدیر، آینده و سرنوشت را احساس کنیم. درست است! کتابی است که شاید مدت‌هاست دنبالش بودیم تا خودمان را در آن بیابیم.

فیلم کتاب خورشید هنوز یک ستاره است در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است و رنک آن در سایت IMDB 5.9/10 است.

نظر ریحانه

دلم می‌خواست زودتر به انتهای کتاب برسم. اما همزمان دلم می‌خواست تا بی‌نهایت به خواندن کتاب ادامه دهم. هیجان را در سرعت گردش خون در رگ‌‌هایم و تعداد دفعات تپش قلبم احساس می‌کردم. با ناتاشا همراه بودم و داستانش را باور می‌کردم. بعد از پایان کتاب، مطابق معمول به دنبال تاریخ انتشار و چاپ جلد دوم بودم که خب چیزی درباره آن پیدا نکردم. هنوز هم برای چاپ ادامه کتاب خورشید هنوز یک ستاره است امیدوارم.

از آن کتاب‌هایی است که یا هدیه می‌دهم یا به بقیه خواندنش را پیشنهاد می‌دهم. هنوز وقت نکرده‌ام فیلم را ببینم در لیست انتظار دیدنی‌های امسال قرار گرفته است.

می‌توانید نسخه دیجیتال کتاب را از سایت فیدیبو تهیه و مطالعه کنید. البته که من طرفدار کتاب‌های چاپی و لمس کاغذ حین خواندن کتاب هستم.

نظر سینا

هنوز نخوانده‌ام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =